Skip to main content

Talous- ja toimistoassistentti

Oletko kiinnostunut sekä taloushallinnosta että monipuolisista toimistoassistentin tehtävistä? Entä viihdytkö kansainvälisessä ympäristössä? Meillä on tarjota sinulle monipuolinen rooli mielenkiintoisessa ja mielekkäässä työyhteisössä!

Etsimme nyt asiakkaallemme määräaikaista talous- ja toimistoassistenttia noin vuoden mittaiseen vanhempainvapaasijaisuuteen Helsinkiin. Työtehtävät koostuvat taloushallinnon tehtävistä, kuten ostoreskontrasta, matkalaskujen käsittelystä ja muista avustavista tehtävistä. Toimistoassistentin roolissa puolestaan huolehdit toimistomme viihtyvyydestä, tarvikehankinnoista, mahdollisista tapahtumajärjestelyistä sekä muista määritellyistä tehtävistä. Tehtävät myös muotoutuvat tarkemmin hakijan osaamisen mukaan.

Toivomme sinulta jo jonkinlaista aiempaa taloushallinnon työkokemusta sekä alan koulutusta. Työssä onnistuminen edellyttää myös vahvoja tietoteknisiä taitoja. Erityisesti arvostamme hyvää Office-osaamista. Aiempi kokemus Procountor-ohjelmistosta katsotaan eduksi. Työssäsi tulet tarvitsemaan hyviä kommunikointitaitoja sekä suomeksi että englanniksi.

Odotamme, että työntekijänä olet motivoitunut ja innostunut oppimaan uusia asioita. Lisäksi toivomme sinulta positiivista asennetta sekä huolellista ja vastuullista työotetta. Arvostamme myös erinomaisia tiimityöskentelytaitoja ja halua tuoda oman panoksen asiakasyrityksemme työyhteisöön.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja laajan tehtäväkokonaisuuden sekä mahdollisuuden myös kehittää omaa osaamista. Asiakkaallamme on viihtyisät ja modernit toimitilat, jossa toivomme sinun viihtyvän noin neljä päivää viikossa. Tehtävän palkkaus on osaamisen ja kokemuksen mukaan noin 2 800-3 200 € /kk, jonka lisäksi tarjoamme lounas- ja puhelinedun.

Työsuhde solmitaan Baronan kanssa, jolloin Baronan työntekijänä käytössäsi ovat myös kattavat työsuhde-etuutemme, kuten laaja työterveyshuolto, monipuoliset ostoedut, erilaiset maksuttomat tapahtumat ja koulutukset sekä työelämään ja työnhakuun liittyvä konsultointi.

Työsuhde on alustavasti vuoden 2025 loppuun saakka kestävä määräaikaisuus ja jatkon mahdollisuutta kartoitetaan ennen määräajan päättymistä.

Kiinnostuitko? Lähetä meille CV palkkatoiveesi kera 15.12.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä, joten ilmoitus saatetaan poistaa jo ennen hakuajan päättymistä. Toivottu aloitus tammikuussa.

Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Baronan rekrytointikonsultti Sanna Lamminen. Sannan tavoita ma-to numerosta +358 50 340 9104 tai sähköpostitse [email protected]. Huomioithan, että tietosuojasyistä emme käsittele sähköpostilla saapuvia hakemuksia.

Jätä hakemus: https://my.barona.fi/application/675041e8c691ed001c3b6f48
Työpaikan osoite:
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Määräaikainen
Hakuaika päättyy: 15.12.2024 21:59
Ilmoitus jätetty: 04.12.2024 13:50
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: fef77d22-6923-41b8-a5d6-a2c773ee1c02

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Talous- ja toimistoassistentti

Barona Finance Oy
Suomi
Kokopäiväinen, Määräaikainen ja projektityö

Julkaistu 04.12.2024

Samankaltaisia työpaikkoja

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti