Skip to main content

Toimistoassistentti

Olisitko sinä uusi Aitolainen?

  • Sykkiikö sydämesi muiden auttamiselle ja vaihteleville sekä monipuolisille työtehtäville?

  • Oletko jo kerryttänyt aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä?

  • Oletko hyvä priorisoimaan ja hoitamaan tehtävät oma-aloitteisesti alusta loppuun?


Jos vastasit kaikkiin kysymyksiin kyllä, saatat olla etsimämme uusi toimistoassistentti!


Toimistoassistentin
roolissa pääset osaksi Aidon monialaista hallinnon tiimiä. Työtehtävien pääpaino on asiakaspalvelussa sekä kaikenlaisissa ad hoc tyyppisissä tiimin arkea helpottavissa tehtävissä - tässä tehtävässä päivät eivät ole samanlaisia. Työtehtävät kehittyvät työsuhteen edetessä. 


Aito Venturesilla
keskitymme teknologian hyödyntämiseen ja Aidon kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Tytäryhtiöt Aito Talotekniikka, Aito Viemäripalvelut ja Aito Kodin Putkitekniikka toimivat operatiivisessa arjessa kodin saneerausten parissa. Erotumme joukosta välittämällä aidosti asiakkaistamme ja viemällä eteenpäin remonttialan digitalisaatiota. Tavoitteenamme on asettaa uudet standardit talojemme kunnossapidolle ja peruskorjaukselle. Tarjoamme asiakkaillemme heidän elämänsä parhaan remonttikokemuksen, joka on helppo, nopea ja oikein hinnoiteltu - 100 % tyytyväisyystakuulla.

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Nuorekkaan ja energisen työilmapiirin. Teemme työmme niiden vaatimalla vakavuudella kuitenkaan unohtamatta pilkettä silmäkulmassa. Tartumme rohkeasti uusiin ideoihin ja olemme aina valmiita kehitykselle.

  • Monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuuden kehittyä. Tässä työssä päivät eivät ole samanlaisia ja pääset oppimaan paljon uusia asioita. Kasvuyhtiönä Aito pystyy tarjoamaan erilaisia urapolkuja, joista voit käydä lukemassa meidän LinkedInistä.

  • Nopeatempoisen kasvuyhtiön arjen. Aito on kasvanut neljässä vuodessa vauhdilla, eikä tahti ole hiipumassa. Kasvuyhtiössä mahdollisuuksia urakehitykseen, monialaiseen oppimiseen ja henkilökohtaiseen kasvuun on hurjasti.

  • Yrityskulttuurin ja työympäristön, johon jokainen Aitolainen pääsee vaikuttamaan. Meillä puhalletaan yhteen hiileen, kollegaa autetaan eikä kukaan jää yksin. Pyrimme tiiminä kohti yhteistä päämäärää - 100 % asiakastyytyväisyyttä ja parasta työpaikkaa.


Mistä päiväsi muun muassa koostuvat?

  • Tärkeimpänä tehtävänä vastaat monikanavaisesta timanttisen asiakaspalvelun tarjoamisesta tytäryhtiöiden asiakkaille puhelimitse, sähköpostitse ja muiden kanavien kautta.

  • Yleiset avustavat toimistotehtävät: hallinnoit avaimia, huolehdit postituksesta sekä vastaat yleisestä toimiston viihtyvyydestä ja varaston hallinnasta.


Sovit tähän tehtävään, jos:

  • olet jo kerryttänyt kokemusta asiakaspalvelusta, ja ymmärrät hyvän asiakaspalvelun tärkeyden

  • nautit nopeasti muuttuvasta ympäristöstä ja vaihtelevista työtehtävistä

  • osaat priorisoida ja olet oma-aloitteinen

  • hoidat tehtävät järjestelmällisesti ja huolellisesti

  • pidät itsenäisestä työskentelystä, mutta olet myös luontainen tiimipelaaja

  • sinulla on erinomainen tietotekninen osaaminen ja opit uusia järjestelmiä käden käänteessä

  • sinulla on erinomainen suomen kielen taito ja kommunikoit sujuvasti myös englanniksi

  • unelmoit yhteisöllisestä työpaikasta, missä kuivat läpät lentävät ja saat olla täysin oma itsesi.


Katsomme eduksi kokemuksen vastaavanlaisista hallinnollisista tehtävistä. Sinulla ei tarvitse olla ymmärrystä kotien saneerauksista, sillä opetamme sinulle tarvittavat tiedot.

Työaika on toimistoaikojen puitteissa joustava huomioiden asiakaspalvelumme aukioloajat (klo 9.00-16.00). Työtehtävät edellyttävät työskentelemään pääsääntöisesti toimistollamme Espoon Nihtisillassa, mutta etätyöpäivät ovat myös sovittavissa.


Muuta tietoa:

  • Aloitus: sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

  • Kesto: kokoaikainen (37,5) h/vko.

  • Palkka: 1800-2100/kk kokemuksen mukaan. 

  • Sijainti: Aidon toimistolla Nihtisillassa Espoossa | Kutojantie 6-8, 02630 Espoo


Jos sinulle herää mitä tahansa kysymyksiä, voit olla yhteydessä puhelimitse Amanda Trastiin maanantaista perjantaihin klo. 9.00-15.00, numerosta 050 367 2220 tai sähköpostilla [email protected]

Mikäli tehtävä ja Aidon työympäristö kuulostavat juuri sinulle sopivalta, lähetä CV Hae työpaikkaa -painikkeen kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään loppiaisena 6.1.2025. Rekryssä eteneville prosessiin kuuluu lyhyt matalan kynnyksen video sekä kasvotusten toimistollamme pidettävä haastattelu. Etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuajan kuluessa, ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Toimistoassistentti

Uusimaa
Kokopäiväinen, Etätyö

Julkaistu 10.12.2024

Yrityksen koko: 
50 - 99 henkilöä

Samankaltaisia työpaikkoja

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti