Frontpage image
Frontpage image

 

Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Etkö löydä kaipaamaasi vastausta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] tai 010 665 2180, niin autamme mielellämme!

 

Yritystilin luominen


Miten voin luoda yritykselleni käyttäjätilin Joblyyn?

Yritykselle voi luoda käyttäjätilin Joblyyn Rekisteröidy-painikkeen kautta, joka löytyy verkkosivujen oikeasta yläkulmasta. Valitse Työnantaja, täytä tarvittavat tiedot ja paina lopuksi Luo uusi työnantajatunnus -painiketta. 

Kuinka yritystilille voi lisätä uuden käyttäjän?

Voit lisätä uuden käyttäjän yritystilille kirjautumalla Joblyyn omilla tunnuksillasi. Valitse etusivulta kohta Yrityksen käyttäjät ja tämän jälkeen paina painiketta Lisää uusi käyttäjä. Kirjoita käyttäjän sähköpostiosoite avautuvaan kenttään ja muista täpätä ”Yrityksen krediittien käyttö sallittu”, mikäli tämä halutaan mahdollistaa käyttäjälle. Paina lopuksi Lisää käyttäjä -painiketta.  

Onko yritykselläni jo käyttäjätili Joblyssa?

Jos yritykseltä löytyy yritysprofiili Joblysta, yrityksellä on myös käyttäjätili Joblyssa. Voit etsiä yritysprofiilia valitsemalla etusivun päävalikosta Selaa yrityksiä -välilehden ja kirjoittamalla yrityksen nimen hakukenttään. Jos yrityksellänne ei ole kirjautumistietoja käyttäjätiliin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected] niin toimitamme ne sähköpostitse.  

 

Työpaikkailmoitukset


Maksaako työpaikkailmoituksen julkaiseminen?

Ei maksa. Voit julkaista perusmuotoisen työpaikkailmoituksen (1-60 vrk) Joblyyn ilmaiseksi. Jos haluat varmistaa, että ilmoituksesi tavoittaa sopivat osaajat ja saa enemmän lukijoita, suosittelemme maksullisia rekrytointikampanjoitamme. Takaamme lukukerrat jokaiselle rekrytointikampanjalle.

Mitä tietoja ilmoituksen julkaisemiseen tarvitaan?

Ilmoituksen julkaisua varten tulee olla:

  • Ilmoitusteksti
  • Yrityksen logo
  • Hae paikkaa-painikkeen ohjaus
    • yrityksen verkkosivuille avoimeen työpaikkaan tai
    • Joblyn järjestelmään, jolloin tieto vastaanotetusta hakemuksesta toimitetaan määriteltyyn sähköpostiosoitteeseen

Jos työpaikkailmoitus julkaistaan asiakaspalvelustamme käsin, tulee ilmoitusteksti toimittaa asiakaspalvelulle Word-tiedostona tai lähettää linkki ilmoitukselle, josta tekstin voi kopioida. Ilmoitustekstistä tulisi käydä ilmi työpaikan sijainti, hakuaika sekä työsuhteen tyyppi. Jos tarvittavat tiedot eivät tule esiin työpaikkailmoituksesta, ne tulisi toimittaa asiakaspalvelulle julkaisupyynnön yhteydessä.

Kuinka nopeasti ilmoitus saadaan julkaistua?

Kun julkaiset ilmoituksen, se menee suoraan julkaisuun sivuillemme. Jos ilmoituksen julkaisu tapahtuu asiakaspalvelustamme käsin, julkaisemme sen työjonosta mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tarvittavat materiaalit on vastaanotettu.

Kuinka toimin, jos haluan julkaista ilmoituksen tytäryhtiölle?

Jos haluat julkaista ilmoituksen tytäryhtiön nimellä, sille tulee luoda erillinen käyttäjätili. Käyttäjätili tulee luoda sellaisella sähköpostiosoitteella, jolla ei ole vielä luotu tiliä Joblyyn. Mikäli uuden käyttäjätilin luominen uudella sähköpostiosoitteella ei ole mahdollista, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected], niin luomme uuden käyttäjätilin ja toimitamme kirjautumistiedot sähköpostitse.  

Missä työpaikkailmoitukseni julkaistaan?

Näkyvyys riippuu valitusta rekrytointikampanjasta ja sen tasosta (Basic, Attract, Inspire). Täältä löydät kampanjatuotteemme.

Kuinka kauan ilmoitus voi olla aktiivisena Joblyssä?

Ilmoituksen voimassaoloaikaa on mahdollista muuttaa itse kirjautumalla käyttäjätilille ja muokkaamalla hakuaikaa tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected]. Ilmoitus voi olla aktiivisena verkkosivuillamme enintään 60 vuorokautta. Ilmoituksen voimassaoloajan muutospyyntö asiakaspalveluumme tulee tehdä viimeistään yksi työpäivä ennen hakuajan umpeutumista. Sivuilta poistuneen ilmoituksen uudelleen julkaiseminen on maksullista.

Minne vastaanotan hakemukset?

Jos ilmoitukselle on määritelty hakutavaksi sähköpostiosoite, Hae paikkaa -painike ohjaa hakijan jättämään hakemuksen Joblyyn. Jos hakija jättää hakemuksen Joblyyn, saapuneesta hakemuksesta tulee sähköpostiviesti ilmoitukselle määriteltyyn sähköpostiosoitteeseen. Hakemuksen pääsee lukemaan kirjautumalla käyttäjätilille. Jos sinulla ei ole tunnuksia Joblyn käyttäjätilille, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

Kuinka voin muokata tai poistaa aktiivisen ilmoituksen?

Voit muokata ilmoitusta julkaisun jälkeen työpaikkailmoitusten hallinnassa tai työpaikkailmoituksella. Voit muokata ilmoituksen tietoja, kuten esimerkiksi ilmoitustekstiä, sijaintia, päättymispäivää ja tehtäväaluetta. Muutokset astuvat heti voimaan Joblyssa. Huomioithan, että jos ilmoitus on julkaistu rekrytointijärjestelmästänne, tulee muutokset tehdä ilmoitukselle järjestelmässänne.

Aktiivisen ilmoituksen voit poistaa milloin vain työpaikkailmoitusten hallinnassa valitsemalla toiminnoista “Poista työpaikkailmoitus”.

Kuinka voin julkaista ilmoituksen yrityksemme rekrytointijärjestelmän kautta Joblyyn?

Mikäli haluat julkaista ilmoituksen rekrytointijärjestelmänne kautta, tulee siirto avata Joblyn ja järjestelmänne välille. Siirron avaamiseksi ole yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

Miksi työpaikkailmoituksemme löytyy verkkosivuilta, vaikka emme ole julkaisseet sitä Joblyyn?

Täydennämme sivuston työpaikkojen tarjoamaa ilmaisilla työpaikkailmoituksilla, jotka haemme TE-toimiston sivuilta. Ilmaiseksi sivustolla julkaistujen työpaikkailmoitusten tehtävä on palvella työnhakijaa tilanteessa, jossa maksullisia työpaikkailmoituksia ei ole tarjolla. Ilmaiseksi julkaistut ilmoitukset ovat hakutuloksissa aina listauksen lopussa, maksullisten ilmoitusten jälkeen ja niitä avataan noin 80 % vähemmän kuin maksullisia työpaikkailmoituksia. Kun ilmoitus poistetaan TE-toimiston sivuilta, se poistuu myös Joblysta hetken kuluessa.

 

 

Krediitit ja maksaminen


Mitä krediitit ovat?

Käytämme työpaikkailmoitusten ja rekrytointikampanjoiden hinnoittelussamme krediittejä. Krediittejä voi käyttää kaikkiin Joblyn tuotteisiin. Ostetut krediitit ovat käytettävissä 12 kk ostohetkestä. Erikoiskampanjatuotteissa krediittien voimassaoloaika voi olla lyhyempi, mutta tämä on aina mainittu tuotekuvauksen yhteydessä.  

Mitä eroa on ilmoituksella ja krediiteillä?

Työpaikkailmoituksen voi julkaista ilmaiseksi Joblyssa. Joblylta löytyy lisäksi erilaisia maksullisia kampanjoita ja niille on määritelty oma krediittiarvo. Jos haluat varmistaa, että ilmoituksesi tavoittaa sopivat osaajat ja saa enemmän lukijoita, suosittelemme maksullisia rekrytointikampanjoitamme. Takaamme lukukerrat jokaiselle kampanjalle. Täältä löydät rekrytointikampanjat ja niiden hinnat .

Millä maksutavoilla Joblyn verkkokaupassa voi maksaa?

Verkkokaupassa voi valita maksutavaksi verkkolaskun, laskun tai luottokortin. Luottokortit, jotka käyvät verkkokaupassamme ovat: Visa, Mastercard, American Express ja China UnionPay (CUP).  

Heräsikö kysyttävää?

Haluatko tietää lisää palveluistamme? Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

Ota meihin yhteyttä