Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Etsimme nyt osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme Asiakasneuvojaa Espooseen. Tutustu tehtävään ja hae!
Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.
Mitä työ pitää sisällään?
Nyt haemme Asiakasneuvojaa asiakaspalveluun toistaiseksi voimassa olevaan, kokoaikaiseen työsuhteeseen Espoon toimipisteille. Kotiyksikkönäsi toimii Lippulaivan toimipiste, mutta työvuoroja on myös muissa Espoon toimipisteissämme. Työ on kaksivuorotyötä. Työvuorot sijoittuvat arkisin klo 7.15-20.30 välille sekä viikonloppuisin ja pyhinä klo 9.45-18.30.
Tehtävässä työskentelet asiakasneuvojan tehtävässä lääkäriasemalla, jossa työtehtäviisi sisältyy asiakaspalvelu kivijalassa ja muut toimistotyötehtävät.
Miksi meille töihin?
Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:
- Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja virike-edun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja lyhytpsykoterapian.
- Tukemme ja kannustuksemme ammatilliseen kasvuun.
- Työn, joka jättää elämässäsi tilaa myös niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa erilaisin vuoro- ja työaikajärjestelyin. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
- Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
- Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön - niin etänä kuin kivijalassakin.
Mitä toivomme sinulta?
Saatat olla etsimämme henkilö, jos olet ulospäinsuuntautunut, asiakaspalveluhenkinen sekä omaat hyvät vuorovaikutus- ja tiimitaidot.
Tehtävässä menestymistäsi tukevat:
- hyvät tietotekniikkataidot
- kielitaito (suomi, englanti, ruotsi)
- aiempi kokemus asiakaspalvelutyöstä
Haluatko mukaan?
Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelun palveluvastaava Tanja Sjölund ([email protected]), jolta saat tehtävästä lisätietoja.
Täytäthän sähköisen hakemuksen liitteineen viimeistään 10.1.2025 mennessä oheisen hakupainikkeen kautta. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Täytämme tehtävän sopivan henkilön löydyttyä.
Tervetuloa Terveystaloon!