Skip to main content

Asiakaspalvelukoordinaattori, Forbo Flooring Finland Oy

Forbo Flooring on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Panostamme asiakaspalveluun ja olemme sitoutuneet ympäristön kannalta vastuulliseen tuotantoon. Tarjoamme laajan valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukas tuotevalikoimamme sisältää linoleumi-, vinyyli- ja tekstiililattiapäällysteitä sekä sisäänkäyntijärjestelmiä, joissa yhdistyy kestävyys, käytännöllisyys ja design. https://www.forbo.com/flooring/fi-fi/


Viihdytkö asiakaspalvelutyössä? Haluaisitko työskennellä tiimissä, jossa arvostetaan oma-aloitteisuutta, huumorintajua ja asiakaslähtöisyyttä? Jos vastasit molempiin kyllä, voit olla etsimämme henkilö!


Haemme nyt reipasta ja toimeen tarttuvaa ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA pitämään huolta ensiluokkaisesta asiakaspalvelustamme. Asiakkaitamme ovat mm. lattiaurakoitsijat, rakennusliikkeet, arkkitehdit, rautakaupat ja asennusliikkeet. Työskentelet toimistollamme Lauttasaaressa arkisin klo 8-16 ja työsuhteesi on vakituinen.


Asiakaspalvelumme laatu on meille todella tärkeää ja toivomme, että haluat myös omalta osaltasi kehittää sitä jatkuvasti. Työskentelet tiiviisti yhdessä työparisi kanssa monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä, joissa yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Vastaat asiakastilauksista, käsittelet niitä tilausjärjestelmässämme, ja varmistat, että asiakkaidemme tilaukset etenevät suunnitelmien mukaisesti. Huolehdit saapuvista asiakaspuheluista ja -sähköposteista sekä etsit tehokkaasti ratkaisuja asiakaskysymyksiin liittyen esimerkiksi tuotteisiin, toimituksiin ja varastosaldoihin. Hyödynnät kaupallista ajattelua tarjotessasi asiakkaillemme lisäpalveluita ja ratkaisuja. Hoidat myös mahdolliset reklamaatiotilanteet asiantuntevasti ja ystävällisesti.

Millaista työkaveria etsimme?


Toivomme sinulta positiivista ja oma-aloitteista asennetta sekä halua tarjota asiakkaillemme huipputason palvelua. Työ edellyttää paineensietokykyä, hyviä tiimityötaitoja sekä halua oppia uutta. Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus sekä kokemus asiakaspalvelutehtävistä antavat hyvän pohjan tässä työssä menestymiselle. Erityisesti katsomme eduksi, jos olet toiminut yritysasiakkaiden parissa.


Hyvät tietotekniset taidot sujuvoittavat päivittäistä työtäsi ja käytössämme on mm. MS Office -työkalut (erityisesti Excel) sekä toiminnanohjausjärjestelmä SAP. Asiakkaidemme lisäksi olet säännöllisesti yhteydessä myös kansainvälisiin sidosryhmiimme, kuten tehtaisiin ja keskusvarastoon. Näin ollen, tarvitset työssäsi sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Muu kielitaito (esim. ruotsi) katsotaan eduksi.

Mitä me tarjoamme sinulle?

  • Vakituisen työsuhteen kansainvälisessä organisaatiossa
  • Kattavan perehdytyksen tehtävääsi, organisaatioomme ja tuotteisiimme
  • Positiivisen ja kannustavan työyhteisön
  • Säännöllisen työajan arkisin klo 8-16
  • Kokemuksesi ja osaamisesi mukaisen kuukausipalkan sekä kannustavat työsuhde-edut


Hakeminen meille on helppoa!

Hakeminen meille on helppoa myös mobiilisti. Täytä hakulomake viimeistään 27.11.2024, niin olet mukana hakuprosessissamme. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian. Työt alkavat sopimuksen mukaan tammikuussa 2025.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä WeCon Oy:n kanssa ja työsopimus solmitaan suoraan Forbo Flooring Finland Oy:n kanssa. Lisätietoja voit halutessasi kysyä WeCon Oy:n Esa Riikoselta p. 040 076 2227 tai Laura Willbergiltä p. 050 586 2769. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-11.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Asiakaspalvelukoordinaattori, Forbo Flooring Finland Oy

Helsinki
Vakituinen

Julkaistu 20.11.2024

Yrityksen koko: 
2 - 4 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti