Skip to main content

Back Office -asiantuntija

Nordnet on Pohjoismaiden johtava osake- ja rahastosäästämisen alusta. Vuodesta 1996 lähtien olemme työskennelleet demokratisoidaksemme säästämistä ja sijoittamista. Jatkuvan innovoinnin, helppokäyttöisyyden ja läpinäkyvyyden avulla haastamme perinteisiä rakenteita ja annamme yksityissijoittajille pääsyn samoihin tietoihin ja työkaluihin, joita ammattimaiset sijoittajat käyttävät.

Tule täydentämään asiantuntevaa tiimiämme!

Haemme Nordnetin Suomen toimipisteeseen Helsinkiin vakituista, kokopäiväistä Back Office -asiantuntijaa. Sinulla mahdollisesti on jo kokemusta finanssisalalta ja viihdyt hyvin vastuullisissa sekä itsenäistä työotetta vaativissa operatiivisissa tehtävissä. Olet kiinnostunut säästämisestä ja sijoittamisesta ja haluat kehittyä suomalaisten arvopapereiden selvitys- ja säilytystoiminnan ammattilaisena.

Aikaisempi kokemus ei ole välttämätön, mutta arvostamme kokemusta sijoittamisen parissa.

Työtehtävät ovat haastavia, sillä asiakkaamme ovat mm. osakemarkkinoilla aktiivisesti kauppaa käyviä sijoittajia. Palvelemme pääasiassa yksityissijoittajia. Asiakaskasvumme on vahvaa ja haluamme säilyttää korkean laadun ja asiakastyytyväisyyden, joten meillä on paikka auki ehkä juuri sinulle.

Tehtäväalueesi

  • Arvo-osuustilipalvelut
  • Arvopaperikaupan selvitys
  • Yhtiötapahtumat
  • Osakesäästötili
  • Liikkeeseenlaskupalvelut
  • Piensijoittajan verotus

Etsimme innokasta ja energistä henkilöä, jolla on

  • kyky hahmottaa kokonaisuuksia yksityiskohtia unohtamatta
  • kiinnostusta pankkitoimintaan ja talouteen
  • soveltuva korkeakoulututkinto
  • kielitaitoa (suomi ja englanti, ruotsin kielen osaaminen on etu)
  • positiivinen vaikutus työyhteisöön.

Mitä tarjoamme sinulle.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän, jossa pääset työskentelemään Pohjoismaiden johtavan sijoitusalustan ja Suomen tyytyväisimpien sijoittajien kanssa (EPSI 2023 ja 2024). Tehtävässä saat: 

  • Työpaikan Pohjoismaiden suurimman arvopaperivälittäjän palveluksessa, jossa pääset vaikuttamaan sijoitusalan tulevaisuuteen.
  • Mahdollisuuden syventää osaamista laaja-alaisesti, vaikuttaa ja ottaa vastuuta.
  • Innostavan ja tukevan työyhteisön, jossa kollegasi kannustavat sinua kehittymään.
  • Modernit työtilat Helsingin keskustassa, joissa voit yhdistää läsnä- ja etätyön parhaat puolet.
  • Laajat työsuhde-edut.

Hakemus.

Kiinnostuitko? Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana, joten jätäthän hakemuksen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.2.2025. 

Huomioithan, että otamme vastaan hakemuksia vain rekrytointijärjestelmämme kautta, emmekä käsittele sähköpostitse saapuneita hakemuksia.

Työtehtävät ovat sovitettavissa työkokemuksen mukaan. Paikka sopii vastavalmistuneelle tai jo kokemusta alalta omaavalle.

Työsuhteen aloitus sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistamme luotto- ja taustatiedot.

Lisätietoa tehtävästä antaa Head of Operations Finland Heikki Kukko torstaisin klo 16–17 p. 050 345 8817.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Back Office -asiantuntija

Helsinki
Kokopäiväinen, Hybridityö, Vakituinen

Julkaistu 13.02.2025

Takaisin
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti