Skip to main content

Digimyynnin asiantuntija

Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Etsimme nyt osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme Digimyynnin asiantuntijaa Helsinkiin. Tutustu tehtävään ja hae!

Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.

Mitä työ digimyynnin asiantuntijana pitää sisällään?

Digimyynnin asiantuntijana Terveystalossa pääset tekemään monipuolisia uusasiakashankintaan, lisämyyntiin ja digitaalisten kanavien kehittämiseen liittyviä tehtäviä sekä hyödyntämään ja kasvattamaan osaamistasi B2B-markkinoinnin, analytiikan ja asiakasdatan hyödyntämisen parissa. Työskentelet osana Yritys- ja julkisterveyden organisaatiotamme ja pääset tehtävässäsi luomaan lisäarvoa asiakkaillemme yhteistyössä myynnin, markkinoinnin, digikehityksen ja asiakkuudenhoidon osaavien ammattilaistemme kanssa. Työterveys on erittäin kiinnostava ja alati kehittyvä toimiala, jossa pääset aitiopaikalta seuraamaan suomalaisen työelämän trendejä ja markkinan kehittymistä.

Työtehtäviisi kuuluvat esimerkiksi

  • Uusasiakashankinta ja lisämyynti digikanavien ja mainonnan keinoin (liidien generointi)
  • Verkkosivuliikenteen, konversioiden ja digikanavien analysointi sekä niiden kehittäminen tulosten perusteella
  • B2B-digimainonnan ROI:n mittaamisen ja verkkosivuston analytiikan kehittäminen
  • Asiakasdatan ja markkinatiedon hyödyntäminen kohderyhmien rakentamisessa ja asiakaspolkujen personoinnissa
  • Verkkosivuston kehitysprojektien priorisointi ja koordinointi yhteistyössä sisäisten sidosryhmien kanssa.
  • Business Casejen laatiminen ja niiden seuranta

Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työajat ovat liukuvat ja työtä on mahdollista tehdä joustavasti etä- ja lähityöskentelyä yhdistellen. Viihtyisät toimistotilamme sijaitsevat Kampissa.

Miksi meille töihin?

Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden vaikuttaa ja kehittää digitaalisen myynnin tulevaisuutta työterveysalalla.
  • Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työsuhdepyöräedun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja mielen hyvinvoinnin palveluita, kuten lyhytpsykoterapian.
  • Tukemme ja kannustuksemme ammatilliseen kasvuun.
  • Työn, joka jättää elämässäsi tilaa myös niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
  • Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
  • Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön - niin etänä kuin kivijalassakin.
  • Työntekopaikan, jossa voit luottaa siihen, että kaikki toiminta perustuu tutkittuun tietoon sen vaikuttavuudesta ja joka on tutkitusti terveyspalvelualan ammattilaisten suosikki (Universumin ammattilaistutkimus 2020, 2021, 2022 ja 2023).

Mitä odotamme sinulta?
Etsimme henkilöä, jolla on vahva kokemus digimarkkinoinnista ja myynnistä sekä näyttöä tuloksellisesta työstä. Sinulla on:

  • Soveltuva tutkinto (esim. KTM, tradenomi) ja useamman vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä
  • Kokemusta B2B-työkalujen hyödyntämisestä markkinoinnissa ja myynnissä (Vainu ja Leadfeeder)
  • Kokemusta B2B-markkinoinnista ja -myynnistä sekä mainonnan kampanjoiden hallinnasta
  • Kokemusta B2B sosiaalisen median mainonta-alustojen sekä SEO- ja SEM-kehittämisestä. Markkinoinnin automaatioiden kehittämisen kokemus katsotaan eduksi.
  • Osaamista verkkosivustojen analytiikasta ja kehittämisestä - aito halu kehittää uusasiakashankintaa
  • Kyky hyödyntää asiakasdataa ja analytiikkaa liiketoiminnan tukena, asiakaslähtöinen ajattelutapa
  • Kokemusta projektinhallinnasta ja yhteistyöstä erilaisten sidosryhmien kanssa
  • Strateginen ja kehittämisorientoitunut työskentelyote

Kiinnostuitko tehtävästä?

Jätä yhteystietosi hakulomakkeen kautta viimeistään 15.12.2024. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.

Tervetuloa Terveystaloon!

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti