Haemme Jyväskylän yliopiston viestintä ja yhteisöllisyys -yksikköön
GRAAFISTA SUUNNITTELIJAA
ajalle 3.2.2025 - 31.1.2026
Etsimme graafista suunnittelijaa vastaamaan viestinnän ja markkinoinnin graafisten materiaalien suunnittelusta ja toteutuksesta digi- ja printtikanaviin niin hakijamarkkinoinnin, tiedeviestinnän kuin tapahtumatuotantojen tarpeisiin.
Haettavana on monipuolinen visuaalisen viestinnän tehtävä, jossa pääsee vaikuttamaan yliopiston brändin toteutumiseen ja visuaalisiin kokonaisuuksiin. Työ sisältää esimerkiksi digitaalisten markkinointisisältöjen, kuten digianimaatioiden ja sosiaalisen median mainosten toteutusta sekä lehti-ilmoitusten, esitteiden, julisteiden ja tapahtumien visuaalisten tuotantojen suunnittelua ja toteutusta. Graafinen suunnittelija toimii tiiviissä yhteistyössä mainostoimiston sekä yliopiston viestinnän, markkinoinnin ja tapahtumatuotannon kanssa.
Toivomme löytävämme laaja-alaisen osaajan, jolta löytyy visuaalista näkemystä sekä kokemusta monikanavaisesta graafisesta suunnittelusta.
Haku alkaa 26. marraskuuta 2024 ja päättyy 11. joulukuuta 2024, klo 23.59 (Europe/Helsinki)