Hankinta-asiantuntija
Keravan kaupungin hankintapalvelut vastaavat kaupungin keskitettyjen hankintojen järjestämisestä. Tiimissäsi työskentelee lisäksesi kaksi hankinta-asiantuntijaa sekä hankintapäällikkö. Työyhteisömme ilmapiiri on kannustava ja avoin, yhteistyö sujuu mutkattomasti, ja kollegoiden apua on helppo pyytää. Tarjoamme mahdollisuuden jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen, jotta saat parhaat eväät urapolullesi.
Hankinta-asiantuntijana vastaat itsenäisesti nimettyjen hankintojen koordinoinnista ja kilpailutuksista, jotka toteutetaan hankintalainsäädännön ja kaupungin hankintaohjeistuksen mukaisesti. Vastuualueeseesi kuuluu kilpailutusprosessien hallinta yhteistyössä kaupungin eri toimialojen asiantuntijoiden kanssa, aina hankinnan suunnittelusta tarjouspyynnön valmisteluun ja päätöksentekoon asti. Neuvot myös hankintoihin ja kaupungin hankintaohjeisiin liittyvissä kysymyksissä. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kerryttää kokemusta erilaisista hankintatoimen kehitystehtävistä.
Kelpoisuusvaatimuksina ovat soveltuva korkeakoulututkinto sekä hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• motivaatiota kasvaa julkisten hankintojen vahvaksi osaajaksi
• vahvoja projektinhallintataitoja ja itsenäistä, oma-aloitteista työskentelyotetta
• erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja kykyä toimia tiiviissä yhteistyössä muiden kanssa
• esiintymistaitoja ja kykyä esittää asiat selkeästi ja johdonmukaisesti
Eduksi luemme kokemuksen:
• hankintojen kilpailuttamisesta julkisella tai yksityisellä sektorilla
• sopimusten valmistelusta
• teknisen sektorin hankinnoista
• projektien johtamisesta
Odotamme innolla hakemustasi!
Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti. Työaika on 36,25 tuntia viikossa. Tehtävän täyttämisessä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Työskentelemme sekä toimistolla että etänä.
Aloitusajankohdasta voidaan sopia, mutta tavoitteenamme on, että uusi henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian.
Hakemus ja CV tulee toimittaa sähköisesti Kuntarekry.fi-sivuston kautta 22.10.2024 klo 14.00 mennessä.
Jätä hakemus: https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/KERAVA-01-27-24/fi_FI
Yhteystiedot: Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Joel Rönkkö, [email protected], 040 318 2028
Työpaikan osoite:
Palkkaus: Sopimuksen mukaan.
Työ alkaa: Työskentely alkaa mahdollisimman pian
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 22.10.2024 11:00
Ilmoitus jätetty: 08.10.2024 14:30
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: 95c476d3-2e9b-4490-86f3-e2a86a686d64
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
.