Head of Marketing -tehtävässä kasvatat Alman mediabrändien vetovoiman seuraavalle tasolle maailmanluokan markkinointiviestinnällä.
Tehtävässä vastaat Alma News Median markkinointistrategian kehittämisestä, mediabrändien (mm. Iltalehti ja Kauppalehti) brändimarkkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä markkinointitoiminnon kehittämisestä. Työskentelet aktiivisesti hyvää yhteistyötä rakentaen liiketoiminnan ja toimitusten johdon kanssa. Rakennat toimivaa ja tehokasta kumppaniverkostoa. Toimit esihenkilönä omalle pienelle tiimillesi ja johdat tarvittaessa projektitiimejä yli tiimirajojen.
Odotamme sinulta
vähintään 5 vuoden kokemusta brändimarkkinoinnista sekä markkinointihenkilöstön esihenkilönä toimimisesta
kokemusta liiketoimintastrategiaa tukevan markkinointistrategian rakentamisesta sekä näyttöjä mielikuvia muuttavan ja myyntiä kasvattavan markkinointiviestinnän luonnista tehokkaasti
kokemusta ammattimaisesta markkinointipalveluiden ostamisesta
hyvä käsitys digitaalisen markkinoinnin keinoista sekä vahva halu kehittyä
osaamista oman datan ja tutkimustiedon hyödyntämisestä, näkemystä markkinoinnin tehon mittaamistapoihin
tavoitehakuisuutta, erinomaisia yhteistyö- ja viestintätaitoja
soveltuvaa ylempää korkeakoulukoulutusta
Liity tiimiimme luomaan vaikuttavaa markkinointiviestintää ja kasvattamaan myyntiä. Odotamme hakemustasi!
Alma työnantajana
Meille almalaisille tärkeitä asioita ovat rohkeus, yhteistyö ja ystävällinen kulttuuri, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Muuttuvassa liiketoimintaympäristössämme tarvitaan rohkeutta. Rohkeutta haastaa, kokeilla rajoja ja uudistua.
Meille rohkeus ei tarkoita vain suuria sankaritekoja, vaan myös pieniä arkipäiväisiä asioita: kun uskallat sanoa mielipiteesi, tehdä asioita uudella tavalla, kokeilla ja epäonnistua. Uutta kasvua luodaksemme tarvitsemme rohkeutta. Ja rohkeus kasvaa parhaiten yhdessä.
Lupauksemme sinulle
Ystävällinen kulttuuri, jossa voit olla juuri sellainen kuin olet: Luotamme toisiimme ja annamme vastuuta ja vapautta työhön.
Merkityksellinen ja vaikuttava työ: Tuotteemme ovat tunnettuja ja miljoonat ihmiset käyttävät niitä päivittäin. Niihin luotetaan elämän tärkeitä valintoja tehdessä
Mahdollisuus kasvaa: Kannustamme kokeilemaan rohkeasti uutta ja oppimaan. Oman osaamisen kehittyminen on taattua, kunhan annat sille rohkeasti mahdollisuuden.
Alman tarjoamista työsuhde-eduista sekä siitä, millaista meillä on olla töissä, voit lukea lisää täältä: https://www.almamedia.fi/tyopaikat
Lisätietoja tehtävästä antaa Vice President, Content Business Johanna Suhonen, puh. 050 324 3229, [email protected]. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen pian, viimeistään 1.12.2024.
Alma Media on kansainvälinen ja voimakkaasti uudistuva yhtiö, sekä mielenkiintoinen työpaikka monenlaiselle osaajalle. Tänä päivänä liiketoimintamme keskittyy median lisäksi markkinapaikkoihin ja rekrytointiin. Meillä on yhteensä yli sata tuotetta ja palvelua, joita kehitämme pääsääntöisesti itse. Suomessa tunnetuimpia brändejämme ovat mm. Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Jobly, Etuovi.com sekä Nettiauto. Ulkomailla liiketoimintamme koostuu rekrytointipalveluista ja palvelemme asiakkaita Alma Career -brändillä.
Helen, who works as a software developer, says that the best part of her job are her colleagues. Over the past two years, Alma Media has been focusing on recruiting international talent.
Ohjelmistokehittäjänä työskentelevän Helenin mukaan kollegat ovat parasta hänen työssään. Viimeisen kahden vuoden ajan Alma Media on panostanut kansainvälisten osaajien rekrytointiin.