Etsimme aktiivista ja kehityshaluista B2B-myyjää suomalaiselle IT -alan asiakasyrityksellemme heidän Turun toimipisteelleen. Tässä roolissa pääset työskentelemään valmiin asiakasportfolion kanssa ja oppimaan alan huippuosaajilta. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus sinulle, joka haluat rakentaa uraa ICT-alan myynnissä ja asiakkuudenhallinnassa. Jos tämä kuulostaa sinulta, lue lisää ja hae paikkaa jo tänään!
Tehtävänkuvaus
Tässä tehtävässä vastaat asiakkaamme pienten asiakkuuksien hoidosta. Tehtäviisi kuuluu asiakassuhteiden ylläpito, palvelusopimusten hallinta, asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja lisäpalveluiden tarjoaminen. Varmistat asiakkaiden tyytyväisyyden ja palveluiden kannattavuuden sekä teet tiivistä yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
Roolissa pääset kehittämään osaamistasi ICT-palveluiden myynnissä ja asiakkuuksien hallinnassa tiimin sekä mentorin tuella, kasvaen alan ammattilaiseksi osana huippuosaajien tiimiä.
Esihenkilö työskentelee Turun toimistolla, joten perehdytyksen alkuaika järjestetään siellä. Sinulla tulee olla valmius työskennellä Turussa ensimmäiset viikot ja säännöllisesti myös perehdytyksen jälkeen. Jatkossa töitä voit tehdä Turun lisäksi Espoossa, Tampereella tai joustavasti etätyönä.
Tarjoamme
- Pääset osaksi asiantuntevaa tiimiä ja ammattilaisten verkostoa, joka tukee ja kannustaa sinua menestymään.
- Sinulla on vapaus suunnitella työpäiväsi ja kehittää osaamistasi.
- Sinulle tarjotaan kattava perehdytys ja mahdollisuus kehittyä sertifikaattien, koulutusten ja räätälöityjen kasvuohjelmien avulla.
- Käytössäsi ovat puhelin-, pyörä- ja lounasedut sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietuja. Tarjolla on myös laajennetut työterveyspalvelut, joihin sisältyvät mm. erikoislääkärikäynnit, terapiapalvelut, hammastarkastukset ja päivystyshoito iltaisin sekä viikonloppuisin.
Työtehtävät
- Yhteydenpito asiakkaisiin sekä vakioitujen tuote- ja palveluratkaisujen myynti
- Asiakaspalvelukokonaisuuksien yhtenäistäminen Tietokeskuksen sopimusten ja tarjoaman mukaisiksi
- Asiakkaiden ohjaaminen käyttämään verkkokauppaamme ja palveluportaaliamme
- Liidien ja myyntihankkeiden hoitaminen sovittujen aikataulujen mukaisesti
- Oman työskentelyn suunnittelu ja toteutus myyntitavoitteiden, tuloskortin ja myyntijohdon asettamien tavoitteiden mukaisesti
Etsimme
- Tehtävään soveltuva koulutustausta (esim. Tradenomi)
- Hieman aiempaa kokemusta tai ymmärrystä IT-alan myyntityöstä ja asiakaspalvelusta
- Aktiivista otetta uusien asiakkaiden kontaktointiin eri kanavissa
- Varmuutta ja taitoa viedä myyntineuvottelut menestyksekkäästi maaliin
- Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito
Menestyäksesi roolissa olet:
- Oma-aloitteinen ja aktiivinen
- Omaat hyvät yhteistyö- ja neuvottelutaidot
- Halukas oppimaan ja kehittymään ammatillisesti
- Sinnikäs tiimipelaaja
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.