Haluatko päästä kehittämään henkilöasiakasliiketoiminnan prosesseja ja toimintamalleja? Etsimme nyt kehityspäällikköä vastaamaan henkilöasiakkaiden myyntiputken kokonaisvaltaisesta hallinnasta.
Vastuualueisiisi kuuluu mm.
- Henkilöavusteisten myyntikanavien myyntiputken kehittäminen ja johtaminen
- Myynnin valmentaminen
- Myynnin johtamisen kehittäminen (ml. laadunvalvonta)
- Myynnin tukeminen arjessa, mm. myynnillisten viikkopalaverien vetäminen, myyntiä tukevan intranet-sivuston ylläpito
- Kohderyhmien analysointi ja kehittäminen
- Mahdollisten myyntipilottien suunnitteleminen
- Kilpailijaseuranta
Työskentelet osana Asiakkuudet-liiketoimintoamme ja raportoit Asiakaspalvelun johtajalle. Kuulut asiakaspalvelun johtoryhmään sekä erikseen sovittuihin työryhmiin. Teet yhteistyötä mm. Asiakaspalvelun palvelupäälliköiden, Datan ja analytiikan sekä hinnoittelun asiantuntijoiden kanssa.
Tehtävä sijaitsee pääkonttorillamme Helsingissä, mutta edellyttää matkustusvalmiutta toisinaan myös muille toimipisteillemme (esim. Vaasa).
Sinulta odotamme
- Näyttöjä menestyksellisestä myynnin valmentamisesta sekä käytännön myyntityöstä
- Kykyä kehittää vakuutusmyyntiä monipuolisesti ja valmentaa yksilöitä ja ryhmiä myös hybridisti digikanavissa
- B2C-myynnin ja henkilöasiakassegmenttien tuntemista
- Datan hallinnan ja käsittelyn ymmärrystä
- Excelin ja muiden MS Office -työkalujen hallintaa
Etsimme kokenutta, käytännönläheistä ja itseohjautuvaa henkilöä, jolla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä päätöksenteko- ja paineensietokykyä. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja tarvittaessa englanniksi. Sopiva koulutustausta on esimerkiksi tradenomi.
Lisäksi katsomme eduksi Salesforce CRM-osaamisen, ymmärryksen muutosjohtamisesta ja projektinhallinnasta sekä vakuutusalan lainsäädännön tuntemisen.
Miksi sinun kannattaa tarttua tilaisuuteen?
Tässä tehtävässä pääset aidosti vaikuttamaan henkilöasiakasliiketoimintamme kehittämiseen ja luomaan erinomaista henkilöstö- ja asiakaskokemusta.
Tarjoamme vakituisen työtehtävän vakavaraisessa ja vahvan perustan omaavassa vakuutusalan konsernissa, jossa vallitsee edistämisen kulttuuri. Kattavan perehdytyksen lisäksi rohkaisemme työntekijöitämme jatkuvaan itsensä kehittämiseen ja tarjoamme mahdollisuuksia lisäkoulutukseen. Näin mahdollistamme sinulle kehittyvän tehtäväkentän ja mielekkäät työtehtävät.
Tulet työskentelemään hyvien kulkuyhteyksien varrella Triplan läheisyydessä Länsi-Pasilassa. Arkea sujuvoittavat liukuva työaika ja mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae siis nyt!
Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakaspalvelun johtaja Anna Wörlund, jonka tavoitat parhaiten Teams-viestillä.
Pyrimme löytämään sopivan henkilön mahdollisimman pian, joten älä turhaan odottele viimeiseen hakupäivään. Haethan kuitenkin viimeistään 18.11.
Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja valinta tehdään heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivomme, että pystyt aloittamaan työt helmikuussa, mutta aloitusajankohdasta sovitaan yhdessä.
Toimintamme Fennialla perustuu vastuullisuuteen ja luottamukseen, joten työntekijältä tarkistetaan yritysyhteydet (sivutoimet) Työsopimuslain 3. luvun mukaisesti.
Fennia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Meille ovat tervetulleita kaikki hakijat taustoista, iästä, sukupuolesta ja eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmistä riippumatta.