Haluatko olla osaCustomer & Support Services -osaston tiimiä, joissa puhalletaan yhteen hiileen ja huolehditaan kuluttaja-asiakkaiden liittymien ja palveluiden vika- ja ongelmatilanteiden selvittämisestä? Olen Niklas Westerback, Group Manager, ja etsin tiimiini innostuneita tekijöitä, joilla on rohkeutta tarttua toimeen ja halu kehittyä.
Meillä pääset työskentelemään innovatiivisessa ympäristössä, jossa teknologia ja asiakaskokemus ovat keskiössä. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää taitojasi ja oppia uutta!
Senior Technical Customer Service Adviserina sinä...
...huolehdit huippuluokan asiakaspalvelusta niin sisäisille kuin ulkoisille asiakkaillemme monikanavaisesti. Työssäsi autat Telian liittymien ja palveluiden vika- ja ongelmatilanteissa, jotka voivat liittyä mm. mobiili- ja valokuituliittymiin sekä TV-palveluihin.
Haemme nyt kesätöihin kolmea (3) Senior Technical Customer Service Adviseria Turkuun, Vaasaan Jyväskylään, Lahteen tai Rovaniemelle. Tehtävämme ovat kokoaikaisia (37,5 h/vko) kesätyöpestejä ajalla 2.5.-30.9.2025. Teemme töitä porrastetusti arkisin klo 8.45-18.15 ja lauantaisin klo 8.15-16.15.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä huippuosaajien joukkoon osaksi tehokasta, hauskaa ja jatkuvasti kehittyvää osastoamme. Tuemme valmentavalla otteella kehittymistäsi läpi koko kesän ja saat kasvaa huippujengin mukana, joka tutustuttaa sinut työn saloihin.Annamme sinulle parhaat työkalut kehittymiseen, onnistumiseen ja menestymiseen kanssamme jatkuvasti muuttuvalla alalla.
Näitä taitoja ja ominaisuuksia etsimme
Dare - Olet rohkea oppimaan ja kokeilemaan uusia asioita. Tavoitteellisuus ohjaa sinua kohti sovittuja päämääriä eikä nopeat muutokset tai ajoittainen hektisyys tuota sinulle paineita. Näet edessäsi ratkaisuja ongelmien sijasta.
Care - Olet vastuuntuntoinen, joustava sekä itseohjautuva tekijä. Pidät hyvää huolta asiakkaistamme, lunastat lupauksesi sekä varmistat työlläsi mitä parhaimman asiakaskokemuksen toteutumisen. Positiivinen asenteesi ja hyvät tiimityöskentelytaidot ovat vahvuuksiasi.
Simplify- Olet innovatiivinen ja osallistuva tekijä. Kehität kanssamme aktiivisesti joustavia ja ketteriä toimintatapoja, jotka mahdollistavat meidän onnistumisemme tiiminä, osastona ja Teliana.
Osaamisesi ja kokemuksesi
-
Hyvä tuntemus erilaisista tietojärjestelmistä sekä uusien sovellusten nopea omaksuminen
-
Aikaisempi kokemus asiakaspalvelussa toimimisesta
-
Hyvä suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taidon katsomme eduksi.
-
Kirjallinen viestintä on selkeää ja ymmärrettävää
-
Opinnot tukevat avoinna olevaa tehtävää
-
Hyvä paineensietokyky
-
Ongelmanratkaisutaidot
-
Itseohjautuva ja itseään johtava
-
Halua kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti
-
Liiketoimintaymmärrystä
Enemmän kuin pelkkä työpaikka
Osana yli 15000 lahjakkaan osaajan joukkoa, voit vaikuttaa aidosti merkittäviin asioihin. Luomme intohimoisesti uusia, loistavia tuotteita ja hyvää asiakaskokemusta ottamalla huomioon kestävän kehityksen ja ilmastotavoitteet. Meille tärkein voimavara ovat ihmiset. Meillä on ystävällinen, kannustava ja monimuotoinen työyhteisö, jossa jokainen telialainen saa olla oma itsensä ja toteuttaa unelmiaan turvallisessa ilmapiirissä. Tarjoamme sinulle avaimet onnistumiseen ja mahdollisuuden kasvuun, hyvät henkilöstöedut ja työvälineet sekä mahdollisuuden etätyöhön, myös ulkomailla.
Hae rohkeasti meille
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää, joten haethan pian tehtävään. Pyydämme lähettämään hakemukset suomen kielellä. Viimeinen hakupäivä on 27.1.2025.
Jos haluat tietää lisää tästä tehtävästä, ota yhteyttä Niklas Westerbackiin osoitteessa [email protected].
Varmistaaksemme henkilötietojesi turvallisuuden, hae tehtävään rekrytointijärjestelmämme kautta. Emme voi käsitellä CV:täsi emmekä muita liitteitä sähköpostitse tai vastaavalla tavalla. Prosessin aikana suoritetaan tarvittavat turvallisuusselvitykset.
Join us and let's make better happen - together