Skip to main content

Logistiikan asiakasvastaava

Etsimme logistiikan asiakasvastaavaa vakinaiseen tehtävään Pohjois-Savon hyvinvointialueelle Hankintapalveluihin. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Keitä me olemme?

Hankintapalvelut on asiantuntijayksikkö, joka vastaa koko hyvinvointialueen hankintojen koordinoinnista, hankintoihin liittyvien sopimusten hallinnasta, logistiikan kokonaisuudesta sekä palvelusetelitoiminnasta. Hyvinvointialueen hankinnoista osa toteutetaan hyvinvointialueen omana toimintana, mutta valtaosa hankinnoista ohjataan sidosyksiköiden toteutettavaksi hankintapalvelujen antamien toimeksiantojen kautta. Hankintojen koordinointi pitää sisällään merkittävän määrän yhtiöiden ja sopimuskumppanien ohjausta.

Millaiseen työhön etsimme tekijää?

Logistiikan asiakasvastaava koordinoi PSHVA:n logistiikkapalveluita (materiaali- ja henkilölogistiikka). Hän varmistaa koko hyvinvointialueen materiaali- ja henkilölogistiikan palvelujen järjestämisen palvelusopimusten mukaisesti. Logistiikan palveluiden järjestäminen järkevästi suunnitellen ja ohjaten, samalla kartoittaen ja tunnistaen hyödyt, riskit, kustannukset, toteutusaikataulu sekä henkilövaikutukset varmistetaan logistiikan palveluiden järjestäminen kustannustehokkaasti koko hyvinvointialueelle. Yhteistyö toimialojen ja inhouse-yhtiöiden välillä on keskeistä logistiikan palveluiden toteutumiseksi sopimusten mukaisesti. Tämä edellyttää jatkuvaa palvelujen toteutumisen laadun seurantaa, ohjausta, neuvontaa ja kouluttamista tilaajan ja palvelun järjestäjän suuntaan.

Mitä me tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja mielenkiintoisen tehtävän, jossa voit kehittyä. Perehdytämme sinut tehtävän ja saat tueksesi osaavan ja innostuneen tiimin. Työssä on osittaisen etätyön mahdollisuus. Työhyvinvoinnin tukemiseksi käytössä on ePassi, työterveyshuollon palvelut ja Tyky-toimintaa.

Palkka on 4003,87 €/kk.

Olisiko tämä työ sinua varten?

Kelpoisuusehtona tehtävässä on soveltuva korkeakoulututkinto. Eduksi katsotaan hankintoihin ja materiaali- ja henkilölogistiikkaan liittyvien tehtävien tuntemus sekä hyvinvointialueen/toimialojen hankintojen ja logistiikan erityispiirteiden tuntemus.

Tehtävässä tarvitaan laajaa tietojärjestelmäosaamista eri järjestelmistä. Työ edellyttää jatkuvaa itsenäistä perehtymistä ja osaamisen ylläpitoa, jotta logistiikkapalvelut voidaan järjestää tarkoituksenmukaisesti. Muuttuvissa olosuhteissa itsenäinen harkinta ja erinomainen ongelmanratkaisukyky ovat keskeisiä.

Hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot ovat välttämättömiä. Itsenäisen työskentelyn lisäksi korostuvat moniammatillinen yhteistyö, tiimityöskentely, työparityöskentely ja verkostoyhteistyö.

Noudatamme Pohjois-Savon hyvinvointialueella tartuntatautilain 48 § säännöksiä ja suositamme kaikille asiakastehtävissä työskenteleville työntekijöillemme niiden mukaista rokotussuojaa.
Pohjois-Savon hyvinvointialueella virkaan/työsuhteeseen valitulta pyydetään satunnaisesti huumausainetodistuksen esittämistä.

Tehtävän aloituksessa käytetään kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Kiinnostuitko? Hae siis pian oheisen linkin kautta. Tule mukaan tekemään työtä Pohjois-Savon parhaaksi.

Jätä hakemus: https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/614568/fi_FI
Yhteystiedot: Hankinta- ja logistiikkapäällikkö Niina Kela-Korhonen, [email protected], puh. 0447174224.
Työpaikan osoite:
Palkkaus: 4003,87 €/kk
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 21.01.2025 10:00
Ilmoitus jätetty: 18.12.2024 12:03
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: f64a92fd-03d8-4316-809d-38bd57e8008e

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti