Hakuaika alkaa: 17.12.2024
Hakuaika päättyy: 07.01.2025
Innostutko kaupasta ja uusista haasteista, ja ajattelet digitaalisesti? Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia? Tule K-ryhmään ja kirjoita oma kappaleesi eurooppalaisen kaupan alan menestystarinaan.
K-ryhmä etsii ammattitaitoiseen ja uudistuvaan joukkoonsa markkinoinnin asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan toimialalle, Onnisen markkinointitiimiin.
Tehtävässäsi vastaat Onninen-, Hanakat- ja Elfin-ketjujen nimettyjen markkinointitoimenpiteiden ja -kampanjoiden suunnittelusta, projektinhallinnasta ja monikanavaisesta toteutuksesta sekä toimenpiteiden tulosten seurannasta ja raportoinnista. Toimenkuva painottuu B2B-markkinointiin, mutta sisältää jonkin verran myös kuluttajamarkkinointia.
Olet tottunut suunnittelemaan ja tuottamaan kohdennettua markkinointia. Kirjoitat sujuvasti tekstejä eri kanaviin ja sinulla on myös kokemusta sisältöjen hakukoneoptimoinnista. Suunnittelet ja tuotat materiaalia yhteistyössä graafisen suunnittelijan kanssa. Sinulla on hyvät projektinhallintataidot ja tulet toimeen monenlaisten sidosryhmien kanssa. Olet asiakaslähtöinen ja innostut kaupallisista tavoitteista.
Toimipisteesi sijaitsee K-Kampuksen modernissa toimistossa aivan Helsingin Kalasataman metroaseman vieressä.
Tarjoamme sinulle:
- Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän ammattitaitoisessa ja innostuneessa organisaatiossa: haluamme tehdä Suomen parasta markkinointia ja kehittyä siinä jatkuvasti
- Mahdollisuuden kehittyä ja kehittää. Ympärilläsi on koko K-ryhmän markkinointi- ja dataosaajien tiimi ja laaja-alainen osaaminen
- K-ryhmän laajat henkilökuntaedut
Odotamme sinulta:
- Vähintään muutaman vuoden kokemusta markkinointiviestinnästä
- Kaupallista tai muuta korkeakoulututkintoa
- Suomen kielen hyvää kirjallista osaamista sekä kykyä kirjoittaa tekstejä eri kanaviin. Englannin kielen sujuvaa suullista ja kirjallista hallintaa. Ruotsin kielen hallinnasta on työssä etua
- Kokemusta markkinoinnin erilaisista työkaluista
Katsomme eduksi kokemuksen B2B-markkinoinnista ja markkinoinnin automaatiosta. Lisäksi toimialatuntemus vähittäis- ja tukkukaupasta ja/tai rakennussektorista auttaa onnistumaan tehtävässä.
Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia. K-ryhmässä saat oman tehtäväsi ohella kokea päivittäin kaupan alan monipuolisen ja muuttuvan maailman.
Tehdään hyvä kauppa - tule K-ryhmään.
Lisätietoja tehtävästä antaa Riikka Vuokila, Senior Marketing Manager,
sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse (+ 358 40 708 7611) seuraavina aikoina:
27.12.2024 klo 11 - 13
30.12.2024 klo 9 - 11
Lähetä hakemuksesi 7.1.2025 mennessä oheisen linkin kautta.
Suoritamme huumausainetestauksen koeajan aikana.
K:laisten kädenjälki näkyy päivittäin miljoonien ihmisten arjessa ja yhteiskunnassa Suomessa, pohjoismaissa ja Baltiassa: miten syömme, liikumme ja asumme vastuullisemmin nyt ja tulevaisuudessa. K:ssa saat ainutlaatuisen monipuoliset mahdollisuudet luoda omannäköisesi ura 40 000 K:laisen yhteisössä, kolmella toimialallamme, kahdeksassa maassa.
K-ryhmä on valittu useasti maailman vastuullisimpien kauppojen joukkoon. Jatkuvasti uudistuva K on edelläkävijä kaupan digitalisoimisessa, kauppakohtaisten valikoimien ja digityökalujen kehittämisessä ja asiakkaan datapohjaisessa palvelemisessa. K:laisilla on käytössään alan edelläkävijän teknologiat ja -työkalut ja työkavereina alan parhaat ammattilaiset - niin kaupoissa kuin toimistoilla.
Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Mikä vaikuttavuusprofiili?
Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.