Skip to main content

Markkinoinnin harjoittelija Mehiläiseen

Meillä mehiläisillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin.

Etsimme asiakkuusmarkkinoinnin harjoittelijaa tiimiimme
Oletko kiinnostunut markkinoinnista, asiakasdatan hyödyntämisestä ja monikanavaisesta sisällöntuotannosta? Haluaisitko päästä työskentelemään ketterässä tiimissä, joka kehittää innovatiivisia asiakasviestintäratkaisuja ja käyttää alan huipputeknologiaa? Tämä on tilaisuutesi liittyä joukkoomme!

Tehtävän kuvaus:
Haemme Mehiläisen Markkinointitiimiin Asiakkuusmarkkinoinnin harjoittelijaa tukemaan tiimiämme monenlaisten operatiivisten ja sisällöntuotannon tehtävien parissa. Tiimimme vastaa asiakasviestinnän ja -markkinoinnin kehittämisestä ja automatisoinnista ja työskentelemme tiiviisti markkinoinnin automaation sekä asiakasdatan hallinnan (CDP) työkalujen parissa. Harjoittelijana pääset osaksi tätä prosessia ja osallistut monenlaisiin mielenkiintoisiin tehtäviin, kuten:
Toistettavien sisältöjen muokkaus ja koostaminen monikanavaisia viestintäkanavia varten
Käännöstilausten hallinta ja koordinointi
Markkinoinnin asiakaspalautteiden käsittely
Dokumentointi, arkistointi ja sisäisten prosessien tukeminen
Raportointilukujen kerääminen markkinointikampanjoiden tehokkuuden arvioimiseksi
SAP Emarsys -alustan käyttö
Asiakastapahtumien koordinoinnin ja asiakasviestinnän tukeminen
Kampanjapäivitykset verkkosivuille
Operatiivisten tehtävien koordinointi ja tuki eri projekteissa

Odotamme sinulta:
Kiinnostusta markkinointiin ja asiakasviestintään, erityisesti asiakkuusmarkkinointiin ja markkinoinnin automaatioon.
Hyvää organisointikykyä ja tarkkuutta tehtävien hoitamisessa.
Aikaisempi kokemusta markkinoinnista, sisällöntuotannosta tai asiakaspalvelusta on eduksi, mutta ei pakollista.
Kykyä työskennellä itsenäisesti sekä osana tiimiä.
Erinomaista suomen kielen taitoa (sekä kirjallisesti että suullisesti), sekä sujuvaa englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Terveys ja hyvinvointi sekä niihin liittyvät aiheet synnyttävät sinussa uusia sisältöideoita.
Uteliasta ja kiinnostunutta otetta työtehtäviin sekä halua olla mukana kehittämässä Suomen parasta digitaalista asiakaskokemusta yhteistyössä tiimin ja muiden sisäisten sidosryhmien kanssa.

Tarjoamme sinulle:
Mahdollisuuden kehittää taitojasi markkinoinnin parissa monipuolisessa ja dynaamisessa työympäristössä.
Tuen ja ohjauksen kokeneilta asiantuntijoiltamme.
Joustavan työajan ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön.
Tilaisuuden päästä osaksi innostavaa ja asiakaslähtöistä tiimiä, joka kehittää jatkuvasti uusia tapoja palvella asiakkaitamme
Merkityksellisen työn terveyden ja hyvinvoinnin alalla

Kuinka hakea:
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si tehtävään rekrytointijärjestelmämme kautta 8.1.2025 mennessä.  

Lisätietoja tehtävästä antaa Johanna Viitanen Head of Customer Communication & Marketing, puh. 0505588628, tavoitettavissa to 2.1.2025 klo 10-12 ja pe 3.1. klo 12-14

Me mehiläiset rakennamme yhdessä parasta paikkaa ammattilaiselle. Teemme sen johtamalla reilusti ja suhtautumalla laatuun tinkimättömästi. Saamme asioita aikaiseksi toimivassa työympäristössä, jossa tukena on osaavia ja välittäviä työkavereita. Kasvamme ja kehitymme yhdessä. Olemme paras paikka ammattilaiselle, jolla on elämä tehtävänä.

Jätä hakemus: https://mehilainen.wd103.myworkdayjobs.com/tyomarkkinatori_careers/job/H...
Työpaikan osoite: Arkadiankatu 6, 00100 Helsinki
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Määräaikainen
Hakuaika päättyy: 08.01.2025 21:59
Ilmoitus jätetty: 31.12.2024 10:30
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: ef16b8af-0304-4c17-84aa-59ac880502b3

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti