Tee töitä johtavassa teknologia- ja ulkoistuspalveluyrityksessä kauniissa Riiassa.
Tehtävät
-
● Käsittelet maksualustan asiakkaiden saapuvia viestipyyntöjä puhelimitse, chatin ja sähköpostin kautta ja tarjoat ratkaisuja käyttäjille.
-
● Kirjaat tapausten ratkaisut asiakaspalvelutyökaluun asiakasviestinnän perusteella.
-
● Varmistat, että tapaukset ratkaistaan mahdollisimman nopeasti.
-
● Priorisoit tärkeitä asioita asiakkaan määrittelyjen mukaan lähimmälle esimiehelle, mikäli mahdollista.
-
● Työskentelet itsenäisesti ja tiimissä.
-
● Kommunikoit hyvin sisäisten ja ulkoisten kontaktien kanssa.
-
● Tarjoat erinomaista asiakaskokemusta.
-
● Täytät käsiteltyjen kontaktien laatuvaatimukset.
-
● Noudatat työpäivien ja -aikojen aikataulua, olet valmis aloittamaan työskentelyn ajoissa.
-
● Käsittelet yhteydenottoja projektin määritettyjen tavoitteiden mukaisesti: vastausaika, käsittelyaika ja ratkaisuprosentti projektin avaintulostavoitteiden (KRA) mukaisesti.
-
● Suoritat tarvittaessa lisätehtäviä, jotka voivat parantaa palvelua asiakkaalle tai parannat omaa suorituskykyäsi.
-
● Osallistut koulutuksiin.
Vaatimukset
-
● Erinomainen suomen kielen taito (C1) ja sujuva englannin kielen taito (B2).
-
● Aikaisempi kokemus ulkoistetussa asiakaspalveluympäristössä on plussaa.
-
● Halu muuttaa Riikaan tai jo siellä asuminen.
-
● EU-kansalaisuus tai voimassa oleva työlupa Latviaan.
-
● Tietotekninen osaaminen, vähintään 50 sanaa minuutissa kirjoitusnopeus ja 90 % tarkkuus.
-
● Optimistinen, ystävällinen, positiivinen ja itseohjautuva persoonallisuus.
-
● Kyky työskennellä tiimissä.
-
● Palveluhenkinen profiili ja ongelmanratkaisukeskeisyys.
-
● Valmius työskennellä vuorotyöaikoina/osapäiväisesti (laillisten mahdollisuuksien rajoissa) ja sopeutua nopeasti mahdollisiin muutoksiin.
-
● Ei taustamerkintöjä, esim. ei rikosrekisteriä, sekä halukkuus osallistua taustaselvityksen rekrytointiprosessin aikana.
Tarjoamme
-
● Palkallisen aloituskoulutuksen ja ammatillisen kehityksen sessiot.
-
● Vuorot linjan toiminta-aikoina: 9 – 23 maanantaista perjantaihin, ja 11 – 18 lauantaina ja sunnuntaina.
-
● Muuttopalvelutuen.
-
● Dynaamisen ja monipuolisen työn miellyttävässä ja modernissa ympäristössä.
-
● Mahdollisuuksia henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehittymiseen.
-
● Tiimityötä kehittäviä aktiviteetteja.