Skip to main content

Suomenkielinen Asiakaspalvelija Riiassa

Tee töitä johtavassa teknologia- ja ulkoistuspalveluyrityksessä kauniissa Riiassa.

 

       Tehtävät

  • ●  Käsittelet maksualustan asiakkaiden saapuvia viestipyyntöjä puhelimitse, chatin ja sähköpostin kautta ja tarjoat ratkaisuja käyttäjille.

  • ●  Kirjaat tapausten ratkaisut asiakaspalvelutyökaluun asiakasviestinnän perusteella.

  • ●  Varmistat, että tapaukset ratkaistaan mahdollisimman nopeasti.

  • ●  Priorisoit tärkeitä asioita asiakkaan määrittelyjen mukaan lähimmälle esimiehelle, mikäli mahdollista.

  • ●  Työskentelet itsenäisesti ja tiimissä.

  • ●  Kommunikoit hyvin sisäisten ja ulkoisten kontaktien kanssa.

  • ●  Tarjoat erinomaista asiakaskokemusta.

  • ●  Täytät käsiteltyjen kontaktien laatuvaatimukset.

  • ●  Noudatat työpäivien ja -aikojen aikataulua, olet valmis aloittamaan työskentelyn ajoissa.

  • ●  Käsittelet yhteydenottoja projektin määritettyjen tavoitteiden mukaisesti: vastausaika, käsittelyaika ja ratkaisuprosentti projektin avaintulostavoitteiden (KRA) mukaisesti.

  • ●  Suoritat tarvittaessa lisätehtäviä, jotka voivat parantaa palvelua asiakkaalle tai parannat omaa suorituskykyäsi.

  • ●  Osallistut koulutuksiin.

    Vaatimukset

  • ●  Erinomainen suomen kielen taito (C1) ja sujuva englannin kielen taito (B2).

  • ●  Aikaisempi kokemus ulkoistetussa asiakaspalveluympäristössä on plussaa.

  • ●  Halu muuttaa Riikaan tai jo siellä asuminen.

  • ●  EU-kansalaisuus tai voimassa oleva työlupa Latviaan.

  • ●  Tietotekninen osaaminen, vähintään 50 sanaa minuutissa kirjoitusnopeus ja 90 % tarkkuus.

  • ●  Optimistinen, ystävällinen, positiivinen ja itseohjautuva persoonallisuus.

  • ●  Kyky työskennellä tiimissä.

  • ●  Palveluhenkinen profiili ja ongelmanratkaisukeskeisyys.

  • ●  Valmius työskennellä vuorotyöaikoina/osapäiväisesti (laillisten mahdollisuuksien rajoissa) ja sopeutua nopeasti mahdollisiin muutoksiin.

  • ●  Ei taustamerkintöjä, esim. ei rikosrekisteriä, sekä halukkuus osallistua taustaselvityksen rekrytointiprosessin aikana.

    Tarjoamme
     

  • ●  Palkallisen aloituskoulutuksen ja ammatillisen kehityksen sessiot.

  • ●  Vuorot linjan toiminta-aikoina: 9 – 23 maanantaista perjantaihin, ja 11 – 18 lauantaina ja sunnuntaina.

  • ●  Muuttopalvelutuen.

  • ●  Dynaamisen ja monipuolisen työn miellyttävässä ja modernissa ympäristössä.

  • ●  Mahdollisuuksia henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehittymiseen.

  • ●  Tiimityötä kehittäviä aktiviteetteja.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Suomenkielinen Asiakaspalvelija Riiassa

Riika
Kokopäiväinen
Lukio

Julkaistu 12.09.2024

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti