Skip to main content

Superassari Inclusille

Asiakkaamme Inclus Oy tarvitsee tiimiinsä superassaria viidentoista hengen tiimiinsä pitämään langat käsissä ja toimarin kalenterin ajan tasalla (www.inclus.com)

Inclus työpaikkana: Inclus on vuonna 2016 toimintansa aloittanut riskien- ja jatkuvuudenhallinnan ohjelmistotalo. Asiantuntemuksemme on lähtöisin rauhanvälityksestä, jossa olemme olleet rakentamassa ratkaisuja 15:llä maailman vaikeimmalla konfliktialueella. Inclus-työkalumme auttaa tunnistamaan, ymmärtämään, visualisoimaan ja hallitsemaan erilaisia riskejä läpi projektien ja organisaation avainprosessien helposti ja tehokkaasti. Olemmekin jo lähes 100 johtavan brändin kumppani ja rakennamme jo kansainvälisestikin laajenevaa asiakas- ja kumppaniverkostoa.

Inclus on vakavarainen ja pääsääntöisesti tulorahoituksella kasvanut yritys, jonka kasvuun uskoo ja vauhdittaa Risto Siilasmaan sijoitusyhtiö First Fellow Partners Oy. Pääset siis tekemään töitä aivan eturivin liiketoimintaosaajien kanssa.

Haemme tiimiimme toimeliasta ja oma-aloitteista assistenttia vauhdittamaan Inclusin kasvua. 

Tehtävässä menestymisessä tarvitaan ja mitä toivomme sinulta:

  • Erinomaisia koordinointitaitoja ja kykyä hallita useampaa asiaa samanaikaisesti
  • Erinomaisia kommunikointitaitoja sekä ihmisläheisyyttä
  • Valmiutta tarkkuutta ja vastuullisuutta vaativiin tehtäviin
  • Rutiininsietokykyä
  • Hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa
  • Vähintään kolmen vuoden työkokemusta assistentin tehtävistä ja soveltuvaa esimerkiksi kaupallista koulutusta.

Lisäksi arvostamme:

  • Kokemusta taloushallinnosta
  • Intoa kehittää prosesseja
  • Ennakkoluulottomuutta vaihtelevia tehtäviä kohtaan

Olet avainasemassa muun muassa laskutuksen prosesseissa ja toimiston viihtyvyyden luomisessa. Pääset myös toimimaan asiakas- ja sidosryhmärajapinnassa avustaen toimitusjohtajaamme esimerkiksi asiakaskontaktoinnissa ja kalenterinhallinnassa.

Tehtävä sisältää pääasiassa rutiinitehtäviä, mutta startup-yrityksen arki on täynnä myös vaihtelevia tehtäviä ja tilanteita.

Arjessasi vastaat muun muassa seuraavista tehtävistä:

  • Myynti- ja ostolaskujen koordinointi sekä laskutusprosessien ylläpito
  • Toimistomme viihtyvyyden ylläpito ja kehittäminen sekä toimiston pyörittämiseen liittyvät juoksevat tehtävät
  • Työsuhde-etujen ylläpito ja palkka-asioiden koordinointi yhdessä palkanlaskijamme kanssa
  • Toimitusjohtajan kalenterinhallinnassa ja viestinvaihdossa avustaminen
  • Työntekijöiden ja eri sidosryhmien yhteyshenkilönä toimiminen
  • Erinomaisia kommunikointitaitoja sekä ihmisläheisyyttä
  • Erinomaisia koordinointitaitoja ja kykyä hallita useampaa asiaa samanaikaisesti
  • Valmiutta tarkkuutta ja vastuullisuutta vaativiin tehtäviin
  • Rutiininsietokykyä
  • Hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa
  • Vähintään kolmen vuoden työkokemus assistentin tehtävistä ja soveltuvaa koulutusta.

Pääset mukaan kasvavaan ja kunnianhimoiseen tiimiin, jossa osaaminen ja sitoutuminen ovat korkealla tasolla. Tarjoamme nauravaisen, lämpimän ja avoimen työyhteisön, sekä joustavan työympäristön. Pääset työskentelemään kohti ainutlaatuista missiota nopeasti kasvavassa ja kansainvälistä kasvua tavoittelevassa teknologiayhtiössä. Saat olla erittäin itsenäinen toimija, mutta saat aina tarvittaessa tukea laajemmalta tiimiltä markkinoinnista, asiakkuusjohtajaan ja ohjelmistokehitystiimiin.

Tarjoamme sinulle:

Mahdollisuuden toimia SaaS-teknologiayrityksessä toimialojensa johtavien asiakkaiden parissa ja rakentaa kansainvälistä brändiä
Mukavan ja rennon työyhteisön sekä huippuosaavat kollegat
Avoimen, joustavan ja ihmislähtöisen työskentelykulttuurin
Palkkaan olemme budjetoineet näin aluksi noin 2900–3200 euroa kuussa.
Toimistomme Espoon Otaniemessä Agrid-kasvuyrityskeskuksessa ja meillä on mahdollisuus tehdä etätöitä osan viikkoa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja superassarin tehtävästä voit kysyä rekrytointikumppanimme Careerjoyn rekrytointikonsultilta Kristiina Pihlajalta perjantaina 5.7. klo 10:00-11:00 välisenä aikana tai keskiviikkona 10.7. kello 14:00-15:00 välisenä aikana numerosta 040-747 3707 tai muina aikoina sähköpostitse [email protected].

Voisiko tämä olla tuleva työpaikkasi? Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen sekä ansioluettelosi 17.7.2024 mennessä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Superassari Inclusille

Espoo
Kokopäiväinen, Hybridityö
3 - 5 vuotta
Lukio
Alempi korkeakoulututkinto

Julkaistu 01.07.2024

Yrityksen liikevaihto: 
0 - 199 999 €
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti