Skip to main content

Supply Chain Specialist

Vuonna 1908 perustettu Telko toimii linkkinä teollisuuden asiakkaiden ja kansainvälisten raaka-ainevalmistajien välillä. Telko toimittaa muoveja, kemikaaleja ja voiteluaineita asiakkailleen. Telkon vahvuuksiin lukeutuvat laaja tuotevalikoima, kattava tekninen asiantuntemus ja monipuolinen paikallisten markkinaolosuhteiden ymmärrys. Telko on osa Aspo Oyj:tä, joka on listautunut Helsingin pörssiin. Kaikki toimintamme on läpinäkyvää ja lakien ja säädösten mukaista, ja kaikissa toimintamaissamme on käytössä yhtenäiset laatustandardit.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja olla varmistamassa, että tuotteemme liikkuvat sujuvasti ja tehokkaasti?

Telko hakee vakituiseen työsuhteeseen Supply Chain Specialistia Suomen Teollisuusvoiteluaineiden tiimiinsä.

Supply Chain Specialist on osa kansainvälistä Supply Chain Industrial Lubricants -tiimiä ja työskentelee tiiviissä yhteistyössä mm. myynti-, talous ja HSEQ tiimien kanssa sekä kansainvälisten toimittajien kanssa. Supply Chain Specialist raportoi tehtävässä Supply Chain Manager Niina Salolle.

Vastaat tehtävässä omalta osaltasi toimitusketjumme tehokkuuden varmistamisesta ja kehittämisestä. Tehtäväsi sisältää toimitusaikojen optimointia sekä tiivistä yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa, jotta tuotanto ja toimitukset sujuvat saumattomasti.

Pääasialliset vastuusi ovat

  • Asiakkaidemme tilausten, palvelutarpeiden ja tiedusteluiden käsitteleminen tiiviissä yhteistyössä myyntitiimimme kanssa
  • Ostojen suunnittelu sekä hankinta- ja varastonhallinta yhdessä Supply Chain- ja myyntitiimimme kanssa
  • Ammattitaitoisen asiakaspalvelun ja neuvonnan tarjoaminen liittyen yrityksemme tuotteisiin ja palveluihin
  • Hallinnolliset tehtävät, kuten asiakasanalyysien laatiminen, reklamaatioiden käsittely sekä asiakkaidemme auttaminen ongelmatilanteissa
  • Yksityiskohtaisen ja ajantasaisen tiedon ylläpitäminen koskien yrityksemme prosesseja, tuotteita ja palveluita
  • Tuote- ja asiakasperustietojen sekä varastokirjanpidon ylläpito
  • Varastomme toiminnan valvonta varmistaen, että tavarat varastoidaan oikein ja turvallisesti

Mitä odotamme sinulta?

  • Toimitusketjun prosessien tuntemusta ja käytännön kokemusta toiminnanohjausjärjestelmästä (ERP)
  • Kokemusta asiakaspalvelusta ja ostosta kansainvälisessä toimintaympäristössä
  • Myynnin ja markkinoinnin ymmärtämistä ja taitoa ajatella analyyttisesti
  • Tehtävään soveltuvaan koulutusta (esim. kaupallinen tai logistiikan tutkinto)
  • MS-Office ohjelmistojen hallintaa
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on plussaa.

Mitä toivomme sinulta?
Olet asenteeltasi palveluhenkinen, ja asiakastyössä toimiminen on lähellä sydäntäsi. Oma-aloitteinen ja proaktiivinen työskentelytapasi tukevat päivittäistä työtäsi. Vahva tiimipelaaminen on sinulle luontaista, ja sinulla on tarkka ja systemaattinen ote työtehtäviin. Erinomaiset kommunikointitaidot auttavat sinua onnistumaan toimiessasi yhteistyössä sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmiemme kanssa.

Mitä me tarjoamme?

  • Mahdollisuuden työskennellä kasvavassa yrityksessä muutoksessa olevalla toimialalla
  • Hyvän työilmapiirin ja kivat kollegat kansainvälisessä tiimissä
  • Keskeisen roolin, jossa pääsee tekemään yhteistyötä niin asiakkaiden, myynnin, toimittajien kuin muidenkin sidosryhmien kanssa
  • Ketterän ja kehitysorientoituneen työyhteisön
  • Yrityksen, jossa kehitysideoitasi ja osaamistasi arvostetaan ja jossa on hyvät mahdollisuudet kehittää ammattitaitoasi
  • Organisaation, jossa arvostetaan työ- ja perhe-elämän tasapainoa
  • Kilpailukykyisen palkan, mahdollisuuden bonukseen sekä hyvät henkilöstöedut; mm ateriaetu, virike-etu, polkupyöräetu, Aspo Free time -aktiviteetit sekä laaja työterveyshuolto

Tehtävä sijaitsee Keilarannassa, Espoon toimistossamme Suomessa. Arvostamme joustavuutta, joten myös etätyöskentely on mahdollista hybridityömallin mukaisesti.

Terveiset tulevalta esihenkilöltäsi:
"Yrityksemme kasvaa ja kehittyy, ja olemme innoissamme saadessamme sinut mukaan tälle kasvumatkalle. Odotamme avointa analyyttistä ajattelutapaasi ja uusia kehitysideoita, jotka yhdessä muun tiimin kanssa tekevät työstämme entistäkin joustavampaa sekä korostavat tiimityön merkitystä"

Odotamme hakemustasi
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa, joten pääset hakemaan tehtävää sivujen www.experis.fi kautta painamalla Hae-painiketta. Liitäthän hakemukseesi myös palkkatoiveesi.

Lisätietoa tehtävästä antaa Principal Recruitment Advisor Heli Villa, [email protected], p. 050 5703 680.
Voit hakea tehtävää 24.9.2024 mennessä.

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti