Haemme asiakkaallemme Kotekman Oy:lle
TALOUS-/ HALLINTOASSISTENTTIA vakituiseen työsuhteeseen Kouvolaan.
Työnkuvasi on monipuolinen, johon kuuluvat mm. myynti- ja ostoreskontran hallinta, tulos- ja projektiraportointi, sekä palkanlaskennan avustavat tehtävät. Käytössä olevat ohjelmat ovat Fennoa ja JM Control.
Pärjäät tehtävässä hyvin, mikäli sinulla on kiinnostus hallinnollisiin toimistotehtäviin ja omaat huolellisen sekä itseohjautuvan työotteen. Olet positiivinen joukkuepelaaja, mutta suoriudut tehtävistä hyvin myös itsenäisesti.
Työ on kokoaikainen ja vaatii pääsääntöisesti läsnäoloa.
Palkkaus määräytyy osaamisen mukaan.
Toivomme sinulta:
- Alan koulutusta tai aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
- Reipasta ja aktiivista työskentelyotetta
- Hyviä it-taitoja
- Tarkkuutta ja huolellisuutta
- Hyvää suomenkielen suullista ja kirjallista taitoa
Oletko sinä etsimämme henkilö? Lähetäthän hakemuksesi pian ja liitä mukaan CV. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja antaa Suvi Fihlman ma-pe klo 10-15 p. 0400 437 336
Lisäpalvelu on vuonna 2002 perustettu valtakunnallisesti toimiva joustavia henkilöstöratkaisuja tarjoava kotimainen yritys. Lisäpalvelu on tunnettu luotettavuudesta ja pitkäaikaisista asiakassuhteista, niin työnantajien kuin -tekijöiden keskuudessa. Lisäpalvelu työllistää vuosittain yli 2800 työntekijää ja on vahva toimija monella henkilöstövuokrauksen alalla, kuten ravintola, rakennus, teollisuus, kunnossapito, logistiikka, toimisto, siivous ja kaupan ala. Meillä on koko ajan töitä tarjolla erilaisiin elämäntilanteisiin ja voit työllistyä kauttamme parhaimmillaan seuraavana päivänä. Monet työntekijät löytävät kauttamme itselleen mielekkään työn ja päätyvät kauttamme vakituiseen työsuhteeseen.