Nedan på svenska.*
Kiinnostaisiko taloushallinnon tehtävät mukavassa tiimissä sekä työn ja vapaa-ajan sujuva yhdistäminen? Tässä tehtävässä saat itse suunnitella työtäsi hyödyntäen etätyömahdollisuutta ja liukuvaa työaikaa sinulle sopivalla tavalla!
Rantalainen on Suomen johtava asiantuntijaorganisaatio talous- ja palkkahallintoalan palveluliiketoiminnassa. Rantalainen palvelee yli 70 eri toimipisteellä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme kaikenkokoisten asiakkaidemme liiketoiminnan menestyksen tueksi monipuoliset talous- ja palkkahallinnon, henkilöstöhallinnon sekä yritysverotuksen palvelut. Lähes 30 000 asiakasyrityksemme käytössä on yli 2 000 huippuasiantuntijan osaaminen. Tutustu meihin tarkemmin sivuillamme.
Haemme nyt kaksikielistä taloushallinnon asiantuntijaa Länsi-Uudenmaan tiimiimme!
Tässä tehtävässä työskentelet pääasiassa kansainvälisten asiakkaidemme taloushallinnon parissa ja olet mukana kehittämässä asiakasyritystemme toimintaa taloushallinnon näkökulmasta. Rantalainen toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa ja pääsetkin mukaan myös erityisesti Suomen ja Ruotsin väliseen yhteistyöhön.
Osassa asiakkuuksia vastaat itsenäisesti asiakkaan taloushallinnon prosesseista tilinpäätöksineen, kun taas suuremmissa asiakkuuksissa toimimme pientiimeissä yhdessä työskennellen. Sinulla on aina taustalla oman tiimin sekä muiden Rantalaisen huippuasiantuntijoiden tuki. Meiltä löytyy esimerkiksi verotukseen, järjestelmiin ja kirjanpidon erityistapauksiin keskittyneitä tiimejä ja toimimme aina yhteistyössä etsien parhaat ratkaisut asiakkaidemme tarpeisiin. Toivomme, että jaat mielelläsi myös omaa osaamistasi esimerkiksi nuorempia osaajia mentoroiden ja tukien.
Tiimimme on sijoittunut Länsi-Uudenmaan alueelle ja toivommekin, että myös oma lähitoimistosi sijaitsisi Tammisaaressa, Karjaalla tai Kemiönsaaressa. Toimimme kuitenkin hyvin joustavasti hybridimallissa, ja voitkin työskennellä etänä sekä muiltakin Rantalaisen toimipisteiltä toiveidesi mukaan.
Mitä Rantalainen tarjoaa sinulle?
Rantalaisella tarjoamme sinulle kiinnostavan ja vastuullisen roolin Suomen johtavassa tilitoimistossa. Saat meillä asiantuntevan organisaation sisäisen tuen työhösi, laajat koulutusmahdollisuudet ja nykyaikaiset työvälineet, kuten sähköpöydän etätyöskentelyyn. Joustavana työnantajana tarjoamme sinulle vapauden suunnitella omaa työtäsi, liukuvan työajan ja etätyömahdollisuuden, jotta työn ja muiden elämän osa-alueiden yhdistäminen olisi sujuvaa.
Haluamme olla talous- ja palkkahallintoalan paras työpaikka nyt ja tulevaisuudessa! Rantalaisella jokaista työntekijää arvostetaan omana itsenään ja sinua odottaakin meillä hyvä työympäristö sekä reilu arvomaailma. Meillä panostetaan laadukkaaseen esihenkilötyöhön ja uramahdollisuuksiin talon sisällä. Lue lisää kattavista henkilöstöeduistamme sekä Rantalaisesta työnantajana sivuiltamme ja kurkkaa meillä taloushallinnon asiantuntijana työskentelevän Pernillan työntekijätarina.
Mikä on asiantuntijoidemme mielestä parasta Rantalaisella?
"Parasta Rantalaisella on toisia tukeva, tsemppaava ja matalahierarkkinen työilmapiiri. Sekä ihanat työkaverit! "
"Etätyö, liukuva työaika, työkaverit ja mukavat asiakkaat!"
"Joustavat työajat, helpottaa kummasti ruuhkavuosia :)"
Mitä toivomme sinulta?
Toivomme, että sinulta löytyy jo useamman vuoden kokemus tilinpäätöstasoisista taloushallinnon tehtävistä. Aiempi kokemus kansainvälisistä tehtävistä sekä asiakastyöstä katsotaan eduksi mutta yhtä lailla arvostamme myös halua laajentaa omaa osaamistasi. Lisäksi toivomme, että konsultatiivinen työote on sinulle luonteva ja jalostat mielelläsi talouden lukuja tiedoksi lisäarvoa asiakasyritystesi päätöksenteon tueksi tuoden.
Ennen kaikkea viihdyt aktiivisen tekemisen parissa niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin kanssa. Toimit proaktiivisesti, kannat vastuun omasta työstäsi etkä hätkähdä erilaisia vastaantulevia tilanteita. Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen ja ruotsin kielen osaamista, sillä palvelet asiakkaitamme molemmilla kielillä.
Haethan paikkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.1.2025.Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana eli älä turhaan odota viimeiseen hakupäivään. Tarkistamme tehtävään valittavan henkilön luottotiedot rekrytointiprosessin loppuvaiheessa.
Jos haluat kuulla lisää tehtävästä tai tulevasta tiimistäsi, olethan yhteydessä meihin!Tehtävästä kertoo lisää tiimin palvelupäällikkö Christa Lehmus (0103243223, [email protected]).
*
Skulle du vara intresserad av ett jobb inom ekonomiförvaltningens i ett trevligt team samt att smidigt kunna kombinera arbete och fritid? I denna roll får du planera ditt arbete själv genom att utnyttja möjligheten till distansarbete och flexibla arbetstider på ett sätt som passar dig!
Rantalainen är Finlands ledande expertorganisation inom servicebranschen i ekonomiförvaltning och löneadministration. Rantalainen står till tjänst på över 70 kontor runt om i Finland, Sverige och Norge. Vi erbjuder som stöd för framgång mångsidiga tjänster inom ekonomiförvaltning, löneadministration, personaladministration och företagsbeskattning till våra kunder i alla storlekar. Våra nästan 30 000 kundföretag har tillgång till expertis från mer än 2 000 toppexperter. Lär känna oss mer i detalj på vår hemsida.
Vi söker nu en tvåspråkig redovisningskonsult till vårt team i Västnyland!
I denna uppgift kommer du huvudsakligen att arbeta med våra internationella kunders ekonomiförvaltning och att vara med och utveckla våra kundföretags verksamhet ur ett ekonomiförvaltningsperspektiv. Rantalainen har verksamhet i Finland, Sverige och Norge, och du kommer också att vara med i samarbetet mellan Finland och Sverige i synnerhet.
I en del av kundrelationerna ansvarar du självständigt för kundens ekonomiförvaltningsprocesser och bokslut, medan i större kundrelationer arbetar vi tillsammans i små team. Du har alltid stöd av ditt team och andra toppexperter på Rantalainen. Vi har team som fokuserar på till exempel beskattning, programvaror och speciella redovisningsärenden, och vi arbetar alltid tillsammans för att hitta de bästa lösningarna för våra kunders behov. Vi hoppas att du också gärna delar med dig av din expertis, till exempel genom att vara mentor och stödja yngre experter.
Vårt team är beläget i Västnyland och vi hoppas att ditt hemkontor skulle vara i Ekenäs, Karis eller Kimitoön. Vi arbetar dock mycket flexibelt i en hybridmodell, och du kan arbeta på distans samt på Rantalainens övriga kontor enligt dina önskemål.
Vad erbjuder Rantalainen dig?
Hos Rantalainen erbjuder vi dig en intressant och utmanande uppgift på Finlands ledande redovisningsbyrå. Vi erbjuder dig internt stöd av en sakkunnig organisation, omfattande utbildningsmöjligheter och moderna arbetsverktyg, till exempel ett elektriskt skrivbord för distansarbete. Som en flexibel arbetsgivare erbjuder vi dig friheten att planera ditt arbete, flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete så att det är smidigt att kombinera arbete och andra aspekter av livet.
Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för ekonomiförvaltning och löneadministration nu och i framtiden! Hos Rantalainen respekteras samtliga anställda som individer och här väntar en bra arbetsmiljö och rättvisa värderingar. Vi satsar på kvalitativt chefsarbete och interna karriärmöjligheter. Läs mer om våra omfattande personalförmåner och Rantalainen som arbetsgivare på vår hemsida och läs karriärberättelsen av vår redovisningskonsult Pernilla.
Vad är det bästa med Rantalainen enligt våra experter?
"Det bästa med Rantalainen är ett stödjande, uppmuntrande och låg hierarkiskt arbetsklimat. Och härliga kollegor!"
"Distansarbete, flexibel arbetstid, kollegor och trevliga kunder!"
"Flexibla arbetstider som underlättar småbarnsåren :)"
Vad önskar vi av dig?
Vi hoppas att du redan har flera års erfarenhet av ekonomiförvaltningsuppgifter på bokslutsnivå. Tidigare erfarenhet av internationella uppdrag och kundarbete är meriterande, men vi uppskattar också viljan att utveckla din kompetens. Dessutom hoppas vi att det rådgivande arbetssättet kommer naturligt för dig och att du gärna bearbetar ekonomiska siffror till information som stöd för beslutsfattandet i dina kundföretag.
Framför allt önskar vi att du trivs med aktivt arbete både med dina kunder och kollegor! Du agerar proaktivt, tar ansvar för ditt arbete och blir inte uppskrämd av olika situationer som uppstår. Ett krav för den här tjänsten är flytande kunskaper i finska och svenska eftersom du kommer att betjäna våra kunder på båda språken.
Vänligen ansök så snart som möjligt, dock senast 8.1.2025. Vi behandlar ansökningar redan under ansökningsperioden och fattar beslut då en lämplig person hittas. Vänta alltså inte till sista ansökningsdagen! Vi kontrollerar kreditupplysningar för personen som väljs för uppgiften i slutet av rekryteringsprocessen.
Om du vill höra mer om tjänsten eller ditt framtida team, vänligen kontakta oss! Mer information om uppgiften ges av teamets servicechef Christa Lehmus (0103243223, [email protected]).