Ratkaisuylläpidon vuorotiimi hakee innokasta teknistä asiakaspalvelijaa!
Application Lifecycle Management- tiimimme varmistaa asiakkaidemme liiketoimintakriittisten ratkaisuiden virheettömän toiminnan. Tutkimme ja ratkaisemme asiakkaidemme palveluissa ja sovelluksissa ilmeneviä ongelmatilanteita, sekä päivitämme ja ylläpidämme sovelluksia ja järjestelmiä. Työ on asiantuntijatyötä, jossa kommunikoimme asiakkaidemme ja eri sidosryhmien kanssa puhelimitse sekä sähköpostitse.
Työtehtävää varten voit olla vastavalmistunut datanomi tai jo enemmän työkokemusta kerryttänyt tekninen asiakaspalvelija. Tärkeintä on, että sinulla on halu kehittää osaamistasi, hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot sekä kiinnostus käyttää ja tutkia erilaisia tietoteknisiä järjestelmiä ja sovelluksia.
Odotamme sinulta:
- tietoteknistä osaamista ja/tai harrastuneisuutta
- hyvää suomen kielen kirjallista sekä suullista osaamista
- halua sekä kykyä oppia ja kokeilla uutta
- positiivista asennetta ja oma-aloitteellisuutta
- kykyä vuorotyöhön
- Servicedesk -osaamista
Katsomme eduksi:
- hyvää englannin kielen kirjallista sekä suullista osaamista
- tietokantaosaamista
- osaamista tikettijärjestelmistä
- kokemusta etäyhteyksistä, tietoverkkoliikenteestä ja palomuureista
- pilvipalveluiden ylläpito-osaamista
- kokemusta Windows-palvelinympäristöistä sekä Linux-käyttöjärjestelmistä
Tiimimme haluaa, että:
- olet joustava tiimityöskentelijä
- omaat asiakaspalvelulähtöisen asenteen
- teet parhaasi tiimisi ja asiakkaidemme eteen
- et pelkää puhelimeen vastaamista
Työtehtävien kautta saat laajan ja monipuolisen kokemuksen eri järjestelmien ja ohjelmistojen käytöstä. Opit tietoteknisiä asiakaspalvelutaitoja ja tukemaan mm. kenttähuollon toimintaa eri kohteissa. Pääset kehittymään maailmanluokan tekniseksi asiantuntijaksi, joka pystyy myös soveltamaan oppimaansa tietoa tilanne- ja tapauskohtaisesti. Toimitilammesijaitsee Tampereella ja tarjoamme perehdytysjakson jälkeen myös mahdollisuuden tehdä osan työvuoroista etätyönä. Työ on kolmivuorotyötä sekä saattaa sisältää jonkin verran päiväaikaan tapahtuvaa matkustamista. Noudatamme alan palkkauskäytäntöjä. Jossa kokonaispalkka muodostuu peruspalkasta ja lisistä.
Mitä Etteplan tarjoaa sinulle?
Etteplan on teknologiapalveluyritys, joka on erikoistunut ohjelmistoihin ja sulautettuihin ratkaisuihin, suunnitteluun ja teknisen dokumentoinnin ratkaisuihin. Autamme asiakkaitamme luomaan parempaa maailmaa suunnittelun, innovaation ja digitalisoinnin avulla. Asiakkaamme edustavat laajasti eri toimialoja, mikä mahdollistaa erittäin monipuoliset työmahdollisuudet haastavien ja mielenkiintoisten asioiden äärellä.
Meillä on kiehtova, kansainvälinen työympäristö ja olemme ylpeitä rennosta yrityskulttuuristamme. Olemme myös ylpeitä osaamisestamme ja kyvystämme auttaa asiakkaitamme menestymään palveluidemme avulla.
Toivottavasti kuulemme sinusta mahdollisimman pian!
Tule työkaveriksemme! - Näin haet työtehtävään
Kerro meille osaamisestasi! Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi rekrytointijärjestelmämme kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään 15.12.2024 - aloitamme hakemusten käsittelyn jo rekrytointiajan aikana. Mainitsethan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi ja ajankohdan, jolloin olet valmis aloittamaan uusissa tehtävissä. Lisätietoja työtehtävästä antaa Miika Mäntylä (puh. +358 50 439 9228 (vain ark. klo 11-12), [email protected])
Etteplan synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen niukkaan osaamispääomaan ja kasvihuonekaasupäästöihin, luokissa Tieto ja Ympäristö.
Mikä vaikuttavuusprofiili?
Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.