Tekninen Promid-tuki / tekninen hosting-asiakaspalvelija
Työssä hoidetaan Promid työajanseuranta-asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä sekä konesaliasiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä. Kyseisessä tehtävässä työskentelevä on ensimmäinen henkilö asiakkaan apuna. Tehtävästä suoriutuminen vaatii järjestelmällisyyttä, koska yksittäisiä pieniä asiakastapauksia voi olla viikossa käsiteltävänä useita kymmeniä.
Edellytämme:
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Alan koulutus, kuten datanomin tutkinto, tai vastaava koulutus ja osaaminen
Vahva osaaminen työasemaohjelmistoista, erityisesti Windows-käyttöjärjestelmästä
Katsomme eduksi:
Kokemus asiakastukitehtävistä
Kokemus työajanseurantajärjestelmistä
Ymmärrys domaineista, DNS:stä sekä näihin liittyvistä sertifikaateista
Linux-osaaminen
Yleinen harrastuneisuus IT-alalta
Jätä hakemus: https://devnet.fi/rekry/
Yhteystiedot: Lähetä hakemuksesi osoitteeseen [email protected] otsikolla Tekninen Promid-tuki / tekninen hosting-asiakaspalvelija.
Työpaikan osoite: Aleksanterinkatu 27, 15140 Lahti
Palkkaus: Tarjoamamme palkkataso n. 2300-2400 €
Työ alkaa: Työskentely alkaa mahdollisimman pian
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 31.12.2024 21:59
Ilmoitus jätetty: 10.12.2024 13:16
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: ccaa6cc7-ae0f-4b89-a719-7250455bd917
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
.